Peugeot 508 RXH

Híbrid o dièsel?
El Peugeot 508 RXH és una variant amb la carrosseria elevada del 508 SW (així s'anomena el 508 amb carrosseria familiar), de manera que l'espai interior és idèntic en ambdós cotxes.
 
Està disponible amb dos motors diferents: un motor dièsel i un motor híbrid format per un motor dièsel de 163 CV i un motor elèctric de 37 CV de potència. Pel que fa a l'híbrid, l'eix davanter rep la força del motor de combustió i l'eix posterior del motor elèctric, de manera que és un vehicle amb tracció total.
 
El principal motiu per triar el 508 RHX 2.0 BlueHDi 180 i no un 508 SW (familiar) és que la carrosseria està més lluny de terra (5 cm més que l'SW), característica convenient en determinades situacions. Tot i que no té les característiques d'un tot terreny, aquesta distància respecte el terra ens pot anar molt bé en el dia a dia ja que pot ajudar-nos a evitar que el para-xocs toqui les voreres en estacionar o a les rampes dels garatges i a fer menys força amb les cames a l'hora de sortir del cotxe. Tot i que la diferència pot semblar mínima, fa que el cotxe sigui una mica més còmode. Per tant, pot circular per terrenys en què un turisme normal tindria problemes.
El 508 RXH és un vehicle amb bona resposta i precisió de moviments gràcies a la ferma suspensió amb la qual està equipat i l'amplitud i la qualitat de les rodes.
 
 
MOTOR HÍBRID
HDi HYbrid4 200
MOTOR GASOIL
2.0 BlueHDi de 180 CV
CAPACITAT DEL MALETER
400 litres
CONSUM MUTJÀ (l/100 km)
Entre 4,6 i 4,0 l/100 km
 
 

Articles relacionats

Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, accepta la seva instal·lació i el seu us.
Pot canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de Galetes [x]