Peugeot 5008

El monovolum que esdevé tot terreny
El 5008 mesura 4,64 metres de longitud i, com que aquest ofereix fins a set places, els 11 cm respecte al 5008 anterior permeten 6 cm més per a les cames dels passatgers de la segona fila. Aquesta segona fila està composta per tres seients individuals tots amb ancoratges ISOFIX. Això, unit a la possibilitat d'avançar o d'endarrerir els seients i canviar la inclinació dels respatllers, converteix el 5008 en un cotxe pràctic per a famílies amb nens. Els seients de la tercera fila són opcionals o de sèrie segons el nivell d'equipament. És possible extreure'ls del cotxe, la qual cosa permet guanyar fins a 60 litres de capacitat si es retiren tots dos. Altres dades pel que fa a la capacitat per transportar objectes són l'altura de la vora de càrrega i que abatent el respatller del copilot caben objectes de 3,2 m de longitud. La porta del maleter disposa del sistema que permet obrir-lo i tancar-lo sense fer servir les mans (cal fer un moviment amb el peu sota el para-xocs).
 
El lloc de conducció és del tipus «i-cockpit». El volant té un diàmetre molt petit, el quadre d'instruments (una pantalla de 12,3 polzades) va col•locat per sobre del volant i hi ha una pantalla de 8 polzades al tauler de control des de la qual es controlen la major part de funcions del cotxe (climatització, sistema multimèdia i ordinador). Els únics botons que hi ha a la consola són els que donen accés als menús de la pantalla a la ràdio, el navegador, el telèfon, el climatitzador, els paràmetres del vehicle i aplicacions mòbils; també hi ha comandaments per als llums d'emergència, el desentelat del parabrisa i el vidre, la recirculació d'aire i el tancament centralitzat.
 
Addicionalment, el comandament «i-Cockpit Amplify» permet que «l'experiència de conducció entri en una nova dimensió en la qual s'estimulen tots els sentits». Amb aquesta frase, Peugeot fa referència a la possibilitat de modificar la llum ambiental i el disseny de les pantalles, la configuració del so, els cinc programes de massatge (mitjançant vuit càmeres que s'inflen i desinflen) i a la utilització de tres perfums ambientadors. 
 
El 5008, per facilitar la seva conducció pel camp, ofereix l'anomenat «Advanced Grip Control» compost per un comandament que varia el funcionament del control de tracció, un control de velocitat de descensos (frena automàticament el cotxe en baixar per pendents pronunciats) i uns pneumàtics amb marcatge M+S (proporcionen una major adherència en superfícies relliscoses). 
 
Hi ha un altre paquet, anomenat «Driver Sport Pack», amb el qual la direcció és més ferma i reactiva, la resposta de l'accelerador és més viva, la caixa de canvis automàtica té una altra gestió i lleves al volant, el so de la fuita adquireix trets més esportius, per mitjà d'un amplificador digital que millora l'acústica a l'habitacle i en les pantalles es mostren la potència, pressió de sobrealimentació i l'acceleració longitudinal i transversal.
 

Articles relacionats

Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, accepta la seva instal·lació i el seu us.
Pot canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de Galetes [x]