Hyundai IONIQ

Híbrid o elèctric. Tu tries
L’IONIQ és un turisme de cinc portes amb una carrosseria de 4,47 metres de longitud. Aquest model consta de tres versions: IONIQ híbrid, IONIQ elèctric i IONIQ plug-in. Tant la versió híbrida com l’elèctrica comparteixen la majoria de peces de l'habitacle, que està fabricat amb materials de bona qualitat, i tenen en comú que donen un confort de marxa alt (una mica més gran en l'elèctric), i una bona capacitat de resposta. Exteriorment es distingeixen pels para-xocs, la graella i les llandes.
 
Quant a la conducció, podem dir que el seu maneig és molt agradable i té una transmissió de doble embragatge en comptes d'una d'engranatge planetari.
 
Per aconseguir el mínim pes possible, la marca ha utilitzat acer d'alta resistència (un 53%) i alumini en la fabricació de l'estructura i la carrosseria. Estan fabricats en alumini el capó, la porta del maleter i algunes peces de la suspensió. La suspensió posterior és de tipus paral deformable a l’IONIQ elèctric i de tipus multibraç a l’híbrid. En ambdues versions la bateria va situada sota la banqueta dels seients posteriors, una posició que permet mantenir el centre de gravetat en una posició baixa.
 
El quadre d'instruments de l’IONIQ està compost per una pantalla TFT de 7 polzades que té una resolució de 1.280 x 720 píxels. La informació visualitzada és diferent en funció de la versió i del mode de conducció seleccionat. El sistema multimèdia és compatible amb els sistemes operatius CarPlay d'Apple i Android Acte de Google, té una interfície intuïtiva i es controla a través d'una pantalla tàctil. La seva superfície és mat i funciona amb precisió.
 
Els passatgers tant del davant com del darrere poden viatjar còmodament. La versió híbrida té 93 litres més de capacitat de maleter que l'elèctric (443 l enfront de 350 l). Encara que tots dos maleters tenen unes formes gairebé idèntiques, en l'híbrid hi ha més espai sota el terra del maleter per guardar petits objectes i un buit addicional sense subjeccions al lateral dret.
 
Hi ha tres nivells d'equipament per a ambdues versions: Klass, Tecno i Style. Alguns dels elements d'equipament que pot tenir el IONIQ són el programador de velocitat actiu, l'alerta per canvi involuntari de carril, la de trànsit creuat en circular marxa enrere o un detector d'objectes en l'angle mort. També pot tenir una superfície de càrrega sense fils per a telèfons mòbils que compleixin amb l'estàndard de connexió Qi. Per a la carrosseria hi ha vuit colors disponibles (alguns específics per a cada versió) i diferents dissenys de llandes d'entre 15 i 17 polzades. Els fars de sèrie de l’híbrid són de làmpades halògenes i els de l'elèctric de LED des del nivell d'equipament més bàsic.
 
Hyundai ofereix una garantia de vuit anys o de 200.000 km per a les bateries i assegura que en el cas de l'elèctric es poden fer recàrregues ràpides de fins al 80% de la seva capacitat màxima durant tota la vida útil del vehicle sense que repercuteixin en la seva autonomia.
 
 
 
Hyunday IONIQ Híbrid
 
MOTOR GASOLINA
105 CV
MOTOR ElÈCTRIC
44 CV
CAPACITAT DEL MALETER
443 litres
CONSUM MITJÀ (l/100 km)
3,9 - 3 ,4 l/100 km

Articles relacionats

Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, accepta la seva instal·lació i el seu us.
Pot canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de Galetes [x]