Ford Ranger 2017

Còmode i efectiu dins i fora de l'asfalt
Fins no fa gaire es tenia la idea que les camionetes eren vehicles específics del món industrial. No obstant això, la versatilitat de la caixa del darrere obre la possibilitat d'usar-lo com un vehicle de lleure i, fins i tot, d'ús diari.
 
Pel que fa a la Ford Ranger, la robustesa i la qualitat d'acabats són dos dels seus punts forts, a més de l'efectivitat en els terrenys més complicats, que també és un factor a destacar d'aquest vehicle; avui dia hi ha molt pocs vehicles que siguin tot terrenys purs, però la Ranger s'hi acosta bastant i compta amb moltes de les propietats d'un 4x4.
 
El seu nou i atractiu disseny recorda molt a les F-Series americanes, la gamma de pick-up que Ford comercialitza a l'altra banda de l'Atlàntic i el model més venut de la marca a Estats Units de forma consecutiva durant 34 anys. Malgrat que per als americans és un cotxe d'ús habitual, a casa nostra aquest concepte tot just s'està obrint pas, però ja són molts els adeptes a aquest tipus de vehicles.
 
La Ranger està disponible amb tres formats de cabina diferents: cabina senzilla, Super Cab o Cabina doble. Per gaudir d'aquesta camioneta amb la família, sens dubte la millor opció és la cabina doble, ja que les portes posteriors fan que sigui un vehicle més ampli, còmode i pràctic. Entre les tres versions només canvia la carrosseria a partir de la porta davantera cap enrere i la caixa del darrere. Les mecàniques, les cotes de batalla, amplada de vies i altres es mantenen inalterades. L'única excepció la trobem en la longitud de la cabina simple, 85 mm inferior als 5,3 metres de les altres dues carrosseries.
 
Pel que fa a l'interior, compta  amb un quadre de comandament, una consola central, panells de control a les portes, un quadre d'instruments i una pantalla tàctil, els quals aporten una enorme sensació de qualitat i un confort immillorable.
Aquest model pot comptar amb 4 nivells d'equipament: XL, XLT, Limited i Wildtrak. El nivell més bàsic està força bé i compta amb llandes d'acer de 16 polzades, control d'estabilitat electrònic, vidres elèctrics, ràdio amb Bluetooth, USB i entrades AUX, retrovisors calefactats i elèctrics i para-xocs davanter. El nivell superior compta amb més equipament, com per exemple una càmera de visió posterior i un sistema multimèdia més complet i amb més funcions.
 
La caixa pot comptar amb diferents opcions per protegir la càrrega: des d'una lona fins a un hard-top, passant per una persiana enrotllable amb pany molt pràctica per al dia a dia.
 
La suspensió filtra molt bé les irregularitats del terreny i la direcció ofereix un alt nivell de comunicació amb el que està passant al tren davanter. Les prestacions generals del vehicle aporten una gran sensació de control i molta estabilitat. Per altra banda, és un vehicle que ofereix una bona resposta en terrenys inestables i fangosos.
 
 
MOTOR GASOIL
2.2 TDCI de 160 CV
3.2 TDCi 200 CV
CAPACITAT DE CÀRREGA
Entre 1.269 i 1.050 kg
PES MÀXIM REMOLCABLE
3,5 tones
CONSUM MITJÀ (l/100 km)
6,6 l/100 km
 

Articles relacionats

Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, accepta la seva instal·lació i el seu us.
Pot canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de Galetes [x]